متن تست

متن تست متن تست

مراقبت ها پس از سفید کردن دندان ( بلیچینگ)

نقش مراقبت ها پس از سفید کردن دندان یا بلیچینگ بسیار مهم هستند  . از آنجا که بلیچینگ دندان درمانی وابسطه به مراقبت میباشد و با نوشیدنی ها و غداهای رنگی دندان دوباره تغییر رنگ میدهد نقش مراقبت ها در ماندگاری سفید کردن دندان زیاد میباشد .

بعد از اینکه از کیت سفید کننده استفاده کردید به اصطلاح دندانهای خودتان بلیچ کردید Bleaching ، غذاهای خاصی وجود دارد که باید  از آنها اجتناب کنید و بعضی از غدا برای دندان های شما خوب است و برای دندانهای شما مشکل بوجود نمی آورد .

پس از سفید شدن غذاهایی وجود دارند که به سفید نگه داشتن دندانهای شما کمک می کنند تا تغییر رنگ  آنها. در حقیقت ، با رعایت این موارد   از اینکه زود به زود دندانها رنگ بگیردند و نیاز به درمان مجدد داشته باشید ، پیشگیری میکنید .

  برخی از غذاهایی که در واقع باعث سفید ماندن دندان های شما می شوند شامل  ، سبزیجات و میوه های سفت مانند گل کلم ، هویج ، کرفس ، لوبیا سبز و سیب هستند. این غذاها به دندان های شما در هنگام جویدن کمک می کنند. آنها همچنین به جریان بزاق کمک می کنند ، که از دندان محافظت می کند و اسیدها را خنثی می کند.

مصرف مواد غذایی و سایر محصولاتی که دندان های شما را لکه دار می کنند باید محدود یا از آنها اجتناب شود. برخی از این محصولات شامل تنباکو ، شراب قرمز و سفید ، نوشابه ، سس ، آلبالو ، قرمه سبزی و …  است.

اگرچه بلیچینگ وسیله ای موثر در سفید شدن دندان است ، اما می تواند برای مدت کوتاهی باعث حساسیت دندان شود .

حتما قبل قبل از اینکه هر یک از کیت های  سفید کننده دندان را در نظر بگیرید ، باید با  دندانپزشک صحبت کنید و خطرات آن را در نظر بگیرید . 

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
فهرست